Biuro i BiznesWybór mebli do biura – od czego zależy?

Wybór mebli do biura – od czego zależy?

by
Wybór mebli do biura – od czego zależy?
0 votes, 0.00 avg. rating (0% score)

Wybór mebli do biura – od czego zależy?

Każde stanowisko pracy musi być odpowiednio wyposażone. Podstawą projektowania miejsca pracy dla siebie, czy też dla pracowników, jest charakter wykonywanej pracy.
Meble potrzebne na recepcji będą zupełnie inne niż meble do call center.
Biorąc pod uwagę te dwa przypadki można zauważyć spore różnice w wymaganiach dotyczących wyposażenia stanowiska pracy.
Praca recepcjonisty jest pracą z reguły stojącą, dlatego najczęściej są w tym miejscu wysokie bufety, przy których swobodnie można obsłużyć klienta i bez zmiany pozycji sprawdzić coś na przykład w komputerze.
Praca w call center jest bardzo specyficzna, przede wszystkim odbywa się w tak zwanych open specach, to znaczy, że wszyscy pracownicy biura pracują na jednej, dużej, otwartej przestrzeni. W tym miejscu bardzo ważne są meble, które dadzą pracownikowi minimum prywatności, aby swobodnie przeprowadzić rozmowę z klientem, a jednocześnie nie będzie przeszkadzać współpracownikom, dlatego najczęściej spotykanym meblem w call center są tak zwane boksy, biurka zabudowane z trzech stron, z miejscem ma komputer.

Back to Top